onsdag den 5. december 2007

Jahaaa

Jeg har oprettet min blog.
Sjovt nok hedder den Anne-Mettes 23 ting.
Efter at have rodet lidt rundt kom der liv i den. Men den er vist lidt vinterbleg. Når jeg bliver lidt dygtigere kan den få nye farver.