Jahaaa
Jeg har oprettet min blog.
Sjovt nok hedder den Anne-Mettes 23 ting.
Efter at have rodet lidt rundt kom der liv i den. Men den er vist lidt vinterbleg. Når jeg bliver lidt dygtigere kan den få nye farver.
onsdag den 5. december 2007
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
2 kommentarer:
Tillykke med din nye blog :-)
Velkommen i cyberspace ;)
Send en kommentar